Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 31 stycznia 2017

Nie tak od razu

Maniki smacznie spała
- Królewna! Pora wstawać! Dzień dobry!
- Przemo! - Maniki poczuła, że jest w Przystani, tu nikt jej nie zrani
- Wstajemy Królewna! - Przemek wziął ją na ręce, znów zawirowała w powietrzu, jej włosy tańczyły
- Dopiero co się położyłam
- Eeee tam, w Przystani zawsze o poranku Cię będę na rękach nosił
- To luuuuubię!
- Fajnie, że się uśmiechasz! Masz szczęście wypisane na twarzy
- Jestem szczęśliwa... z nim - Maniki westchnęła
- Cooo? Wzdychasz mówiąc o szczęściu
- Przemusiu boję się, że inni to nasze szczęście popsują, zniszczą, wyrwą z korzeniami
- Kobiety?
- Słowa facetów, kobiet i czyny poniektórych
- Ale jak to jest prawdziwa miłość, to przetrwa
Maniki spojrzała w oczy Przemka. Ważyła jego słowa.
- Coś Ci powiem Królewna, dobrze mnie posłuchaj.
Są ludzie, którzy nie potrafią się cieszyć szczęściem innych, najzwyczajniej im zazdroszczą, często samym im się nie układa w życiu i będą gadać, siać jakieś ploty, wmawiać coś czego nie było, aby tylko was rozdzielić. Pali ich to Wasze szczęście! Kapujesz?
Maniki pokiwała potakująco głową, a z jej oczu lały się łzy
- Boję się, że to się rozleci zanim tak na dobre się zacznie. Przez tych... nazwijmy to: ŻYCZLIWYCH!
- No właśnie! Mądra jesteś, mogą Ci mówić, że naiwna, że taka osoba jak Twój Facet nie spada z nieba
- He he he ja powiedziałam jej, że On spadł z nieba wprost na mnie! Ha ha ha
- Zachowaj dystans do tych gadek, słuchajcie siebie nawzajem, nie innych
- Wiesz...
- No co?
- Ewelina mu powiedziała, że zakochałam się w Pawełku. A ja mam swoje zasady: Co nie moje to nie ruszam. Jeśli chodzi o Pawełka to może być piękna przyjaźń! Kocham Mojego Faceta! Mocno...
- Jeśli jest mądry nie będzie słuchał innych, będzie słuchał tego co mu w duszy gra, posłucha głosu swego serca. A jak Cię skrzywdzi to będzie miał ze mną do czynienia
- Zostaw go Mój Osobisty Ochroniarzu, pozostawmy bieg wydarzeń czasowi
- Kochajcie się i rozmnażajcie się
- Przemoooo! - Maniki boksnęła go w ramię - Nie tak od razu!

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Przemkiem ,nie warto słuchać gadania innych ,natomiast na pewno warto słuchać siebie na wzajem :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki