Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

czwartek, 13 października 2016

Pierwsza randka

Październikowy wieczór był dość chłodny, ale przynajmniej nie padało. Maniki zgasiła światło i przez chwilę patrzyła na Przystań przez okno. Ubrała się ciepło i wyszła. Kojący szum morza... Znów poczuła, że kocha to miejsce! Rozpostarła ramiona i wirowała w około... Uśmiechała się... Miała ochotę tańczyć! Śpiewać!

Darek właśnie wracał do Chatki, gdy Maniki była w swoim żywiole... Biegała, skakała, tańczyła...
Pokiwał głową...

- Coś taka radosna?! - zawołał
- Dziś cudowny dzień!
- Przecież jest 13
- No właśnie! - znów zawirowała wokoło
Darek rozpostarł ramiona i czekał, aż Maniki wpadnie w zastawione sieci.
Maniki wirując zbliżała się do niego. Jej włosy tańczyły... Była usmiechnięta
Kiedy się zbliżyła objął ją i przytulił
- Miałam dziś cudowny dzień Darku
- Ech... - darek nabrał powietrza w płuca i powoli je wypuścił
Maniki ucałowała go w policzek i też nabrała powietrza, po czym powoli je wypuściła.
Wybuchnęli śmiechem.
- Ty się nie śmiej! Oddychaj - powiedział poważnie
- OK, OK
Oddychali równym rytmem przez dłuższą chwilę...

Plażą biegł Przemek
- Hej spacerowicze! Królewna - Przemek ukłonił się z lekka
- Przemku miło Cię widzieć wieczorową porą - uśmiechnęła się
Przemek puścił oko. Maniki rozpostarła ramiona.
Nie zdążyła wypowiedzieć swego ulubionego zwrotu - Na rączki
A Przemek już uniósł ją w górę...
Darek znów kręcił głową... - Nieprzyjemna pogoda - mamrotał
- Jaka? Nieprzyjemna? Dareek
Darek szedł w stronę Chatki
Przemek biegał z nią po plaży
- Do Dareczka? Michaela? Czy innego księcia?
- Chcę znów do Darka
Przemek odstawił ją pod Chatkę Darka
- Dziękuję Przemku, do jutra
- Dać Ci pospać, czy chcesz wstać na poranną kawę? - znów puścił oko
- Kawa o poranku brzmi bardzo kusząco
- To jesteśmy umówieni
- Przemku, chciałabym jednak dłużej pospać
- Dobra, miłego wieczoru

Maniki weszła do Chatki Darka. Siedział na kanapie, światła było pogaszone.
- Jak wyglądała Twoja pierwsza randka? - zapytał Darek
- Moja pierwsza randka? Nie chodziłam na randki.
- Nigdy? Never? - nie dowierzał w to co usłyszał, była z niej niezła kokietka
- Chodziłam na spacery... A Twoja pierwsza randka Darku?
- Na pierwszą randkę poszedłem z psem, ale akurat nie za dobrze się czuł i to wszystko skomplikowało
- Też chodziłam na spacery z Kajtkiem i czasem kogoś spotkałam
- Chłopaka?
- Kolegę, czasem, albo jeździłam na rowerze takiej kolarzówce i Krzysiu do mnie dołączał
- Krzyś?
- Taki fajny, moja pierwsza nastoletnia miłość, chciał ze mną chodzić, ale powiedziałam mu, że nie uznaję chodzenia
- To dlatego nie chodziłaś na randki, ale ta spacery, czy rowerowe przejażdżki to były randki jednak
- Dla mnie to były spotkania, miłe wieczory we dwoje - Maniki uśmiechnęła się - Ty co Cię tak wzięło? Czemu taki temat? - zapaliła świecę na stole
- Poszłabyś ze mną na randkę?
- yyyyy - Maniki oblała się rumieńcem - Darek wiesz, że ciebie kocham, że jesteś mi bliski...
Darek przyłożył palec do jej ust - Ciiii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki