Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 24 sierpnia 2016

Proxima b

Maniki po kąpieli włączyła swoje ulubione Radio
Uśmiechała się słysząc co się tam dzieje
- Dobry wieczór
- Czeeść Astronomie
- Mam dla Ciebie nowinę
- Uuu! Zamieniam się w słuch
- Odkryto planetę Proxima b, potencjalnie zdolną do podtrzymania życia
- Niesamowite, od zawsze poszukiwano takiej planety. Jak odległa od Ziemi?
- Krąży wokół czerwonego karła Proxima Centauri, jest oddalona jedynie o 4,2 lat świetlnych
- Ile czasu zajęłoby dotarcie na Proxima b?
- Niestety kilkadziesiąt tysięcy lat
- Ha! Gdyby realne było dotarcie na tą planetę jestem przekonana, że znaleźli by się chętni
- A Ty? Poleciałabyś w nieznane, gdyby było bliżej?
- Nie
- Zaskoczyła mnie Twoja odpowiedź - Astronom pokręcił głową na boki
- Gdybym nie miała dzieci... To podjęłabym to ryzyko zapewne
- Czyli jedynie dzieci Cię tu trzymają?
- Tu mieszkańcy głównie Darek, Bogdan, Michael, Ty, a dzieci Tam
- No tak
- Jak stracę dom będę żałowała, że ta planeta jest nieosiągalna
Astronom zastanawiał się chwilę nad tym co przed chwilą powiedziała. Może uda jej się porozumieć z rodziną i nie straci domu.
- Ach te dzieciaki - powiedział po chwili namysłu Astronom
- Kocham każde z moich dzieci, każde tak samo silnie. Nie ważne co zrobią nie przestanę ich kochać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki