Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 24 sierpnia 2016

Czekałem...

Po spacerze Astronom odprowadził Maniki do Przystani
- Fajna jest ta Przystań - uśmiechnął się mówiąc te słowa
- Za nic na Świecie nie zamieniłabym tego miejsca na inne
- Jak to było? Chcę do jednego miejsca na Ziemi, gdzie problemy przestają mieć znaczenie - zanucił
Maniki dostrzegła światło w kuchni
- Dzięki za dziś Astronomie i za te informacje i Proximie b
- Polecam się na przyszłość

Gdy Maniki weszła do salonu jej twarz rozświetlił uśmiech. Na stole płonęło kilka świec, były przyszykowane dwa nakrycia. Domyślała się, że Darek to wszystko przygotował. Wczorajszej nocy przed zaśnięciem dosyć długo rozmawiali i wspomniała, że lubi się przy nim relaksować. Darek doskonale wiedział, że lubi być zaskakiwana i od czasu do czasu starał się zorganizować coś czego się nie spodziwała.
- Darek - wypowiedziała jego imię pytająco, a kiedy nikt jej nie odpowiedział przygryzła wargę martwiąc się, że może to jednak nie Darek wpadł na pomysł z kolacją. To, że ona chciałaby z nim spędzić czas w taki właśnie sposób nie gwarantowało tego, że on myślał o tym samym.
Maniki podeszła do kuchni. Istotnie paliło się tam światło, ale nie było w niej żywej duszy. Zajrzała do sypialni. Na łóżku leżała Biała Róża. Teraz już była pewna. To Darek o wszystko zadbał. Wyszła na taras.
- Darek jesteś!
- Kobieto ale mnie przestraszyłaś! Chcesz, żebym zawału dostał? - zażartował
- Jesteś kochany! - Maniki rzuciła się Darkowi na szyję.
Objął ją
- Czekałem...
- Dziękuję, zaskoczyłeś mnie - Tulił ją do siebie...
A z głośników rozbrzmiewała Muzyka
- I wanna B with U - Darek zaśpiewał i porwał ją do tańca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki