Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

niedziela, 5 czerwca 2016

V Międzynarodowy Turniej Cheerleaders CHEERMANIA 2016

- Jak wrażenia?
- Cudownie! Byłam zachwycona!
- A medale?
- Paweł zdobył dwa złote
- O! Super!
- Cieszę się, że mogłam tam być, widzieć na żywo to zupełnie co innego niż tylko oglądać filmiki, czy zdjęcia, może za rok zabiorę córkę. Momentami miałam ciary, niejednokrotnie byłam wzruszona
- Masz zdjęcia?
- Filmiki i zdjęcia, pokażę Ci kilka fotek

- Przepięknie...

- Tutaj są z trenerem, facet wystawił najwięcej zespołów, sam także brał udział, a w tamtej kategorii złoto zdobył brat Pawła
- Trener nie zdobył złota?
Maniki pokiwała głową na boki























1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Dzieciaczki przynoszą, tyle radości. Ich błędy i tak im wybaczamy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki