Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 22 czerwca 2016

Przepadłam

Maniki zalewała się łzami
Powróciły wspomnienia dawnych dni
mówiła Bogdanowi, że trudno jej powracać do przeszłości
ale jednocześnie wiedziała, że musi się cofnąc w przeszłość, by potem ruszyć do przodu
Bogdan obiecał jej parę uwag. Teraz powracała myślami do marca 2007 roku
łzy strumieniami płynęły po policzkach

- Przepadłam
- Chodzi o utwór?
- yhm do tego Mój Michael - Maniki ocierała łzy
- No to może popołudnie z Jumsem
- Ooooo! Rozpływam się
- Co Cię tak wzięło?
- Wiesz, że Jumes Blunt kojarzy mi się z Tomkiem?
Tomek puszczał mi często ten utwór
A ja ryczałam jak bóbr
- Jesteś piękna, ale nigdy nie będę z Tobą...
- yhm mniej więcej tak wyglądało między nami
- OK ryczałaś wtedy, ale teraz? Dlaczego teraz?
Przytuliła się do jego klatki piersiowej...
- Nie chcę już wracać do przeszłości, tyle bólu było we mnie w tym 2007 roku...
Już nie chcę...
- Będzie dobrze kochana... - klepał ją po plecach
W tle sączyła się muzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki