Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 2 maja 2016

Oczaruje jak myślę

Na plaży było sporo spacerowiczów
Maniki przystanęła nad brzegiem morza
Rozmyślała
Poczuła ciepło
Darek stanął za jej plecami, objął ją...
Maniki zaczerpnęła głęboko powietrza...
- Nie będę zadeptywał Twojej piosenki
Maniki spojrzała na niego
- Obiecujesz?
- Tego nie mogę obiecać, ale...
- Się postarasz? - Maniki znów spojrzała na morze
- Może...
- Po tym jak ją zadeptałeś posypała się lawina, Krzychu ją zadeptał, nawet Ewelina,
a Przemek ją uszanował
- Zrozumiał jak to dla Ciebie ważne
- Nie musiałam mu tłumaczyć... wiedział
- Do ostatniego dźwięku
- yhm...
- Mam dla Ciebie coś co Ci się spodoba... oczaruje jak myślę
Maniki spojrzała na Darka
Uśmiechał się
Wziął ją za rękę i zabrał do swojej Chatki
Kiedy Maniki się wygodnie rozsiadła włączył płytę
- I jak?
- Znasz mnie... - uśmiechnęła się
Darek usiadł przy niej
Ucałowała go w policzek

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Jak można odnaleźć w kimś uśmiech i drobiny szczęścia. Właśnie w taki sposób. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki