Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 17 maja 2016

Na dobranoc możesz mi mówić: dzień dobry kc

- Króleewna
- Witaj Przemo! - zawołała radośnie
- Zaspałaś dzisiaj
- yhm po tej nieprzespanej cudownej nocy padłam o piątej
- Porywam Cię na chwilę
- No co Ty Przemku, przecież deszcz
- Ukochana zaprasza na kawę
- Łaaa! Serio? Nieee, no wkręcasz mnie
Jednak Przemek porwał Maniki do Swej Chatki
Zaniósł ją na rękach pod same drzwi
Kiedy weszli Ukochana uśmiechnęła się i zaprosiła Maniki do salonu
To Przemek przyszykował napoje, a Maniki z Ukochaną rozmawiały o małej cudownej Księżniczce
Przeglądały też zdjęcia...
Kiedy zbliżał się wieczór Przemek odstawił Maniki na schodki jej Chatki
- Dzięki Przemku
- Miłego wieczoru
- Dzięki - Maniki uśmiechnęła się
Przemek pobiegł

Maniki usiadła w fotelu na chwilę
Czuła, że powinna się położyć, znów czuła się gorzej
Drzwi Chatki się otworzyły
- Cześć Mała, jak tam?
- Marciiin, odpoczywam właśnie, Przemek zabrał mnie na małą wycieczkę
- W taką pogodę?
- Byłam w ich Chatce
- To przynajmniej nie zdążyłaś przemoknąć
- Nie, nie zdążyłam
- Wyjątkowo zimny maj, dzień za dniem pada deszcz
- Taaa "Słońce śpi nie ma Cię, jest mi bardzo bardzo źle"
- Już jestem! - zawołał Darek wślizgując się do salonu
- Czołem Braciszku!
Marcin wychylił głowę z kuchni - Zaraz podaję kawę, wiedziałeś kiedy przyjść
Darek pokiwał głową patrząc na Maniki
- A ja myślałem, że będziesz na mnie czekała
- Darek no, czekałam przecież
- "Miałeś być przyyy niej... na na na, takiej dziewczyyynie..." - zanucił Marcin podając kawę
- Ha ha ha, Marciiin ale Ty dziś rozśpiewany jesteś!
- "Każdym oddechem woła o Ciebie i tylko Ty nie widzisz jak" - Marcin dalej śpiewał
- No i jak Siostra?
- Dobrze Prawie Bracie
- Kłamczucha! Nim przyszedłeś mówiła, że znów źle i się musi położyć
Darek usiadł na kanapie i zaprosił gestem Maniki koło siebie
Kiedy Maniki położyła się wygodnie Marcin włączył płytę, którą dla niej przyniósł
Marcin opowiadał ciekawe anegdotki prześcigając w nowinkach Darka
Słuchała ich opowieści z zaciekawieniem, w pewnym momencie zamknęła oczy
Marcin na migi pokazał Darkowi, że już się będzie zwijał
Maniki usłyszała jak drzwi się otwierają
- Marcin dziękuję za dziś
- Dobrej nocy, śpij sobie
- Dobranoc
- Rozpalić w kominku?
- Nie ruszaj się stąd, tak jest mi dobrze
- Kolano mi ścierpło! - Darek nogą zaczął poruszać
- Ach Ty, choć raz byś się poświęcił dla kobiety
- Kochaaana, gdybyś Ty wiedziała do jakich ja nieraz poświęceń byłem zdolny
Maniki uniosła głowę... spojrzała na Darka
- Wykupiłeś bilety w całej sali kinowej, wiem - zrywała się by wstać
Ale Darek delikatnie ją przytrzymał
- Dla Ciebie dzisiaj tu jestem, dla Ciebie gram, Ciebie przytulam, dla Ciebie...
- Ciiii, ymmm... mów do mnie jeszcze, a na dobranoc możesz mi mówić: dzień dobry kc - rozmarzona leżała wygodnie
- Małpicaaa! - Darek targał jej włosy
Ponieważ się nie złościła Darek zaczął ją łaskotać
- Przegiiinasz! Przestań! - Maniki przeturlała się na podłogę i zaczęła na czworakach uciekać w stronę sypialni
- I tak mi nie uciekniesz!
- Heeelp!
Darek chwycił ją w pół i wziął na ręce
Momentalnie zamilkła
- Znalazłem sposób na Ciebie
- Co takiego?
- Jak znów będziesz mi trajkotała koło ucha, uniosę Cię i już
- Oooooch! Ha ha Super! To już wreszcie wiem co mam robić byś mnie na rękach nosił - pokazała jęzor


1 komentarz:

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki