Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 16 maja 2016

Czuję, że moja dusza oddycha

- I jak się dziś ma Twoja dusza?
- Hm... znaczy?
- Ostatnio mi powiedziałaś: "Czuję, że moja dusza oddycha"
- Aaaa toooo, no to OK, czuję się tak jak wyglądam - Maniki pokazała jęzor
- Doprawdy? Tak jak wyglądasz? To znaczy, dobrze
- Eeee taaam... - Maniki spoglądała na leżącą na stoliku książkę, w nocy czytała z niej cytaty...
Darek uśmiechnął się i zaczął pstrykać jej foty
- Co robiiisz? Wiesz, że nie przepadam za zdjęciami
- Ale chcę Ci pokazać jak się czujesz - puścił oko
Maniki przecząco pokiwała głową
- Uśmiech proszę
- Bleee - Maniki skrzywiła się
Darek zrobił jeszcze kilka zdjęć
Maniki podała kawę
Darek siedział wygodnie i przeglądał zdjęcia w telefonie
Maniki oparła o niego głowę
- Czasem...
- Co?
- Czasem mi kogoś przypominasz z tymi Twoimi kudłami - Darek potargał jej włosy
- Puuuuszczaj... - denerwowała się, ale tak naprawdę uwielbiała przekomarzać się z Darkiem
- Tu wyglądasz...



- Jaaak?
- Jak Ty
- Bo to ja
- Wyglądasz jak zawsze
Maniki uśmiechnęła się
- Kocham ten Twój uśmiech - pomyślał

1 komentarz:

  1. Witam :) Nie ukrywam, że jestem tu w ramach rewizyty.
    I przyznam szczerze, że nie bardzo wiem jak się odnieść do Twoich tekstów, z trzech(?) dostępnych blogów, pewnie dlatego, że takiej formy wyrazu do tej pory nie spotkałem. Musze się z nią oswoić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki