Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 30 maja 2016

Co Ona w sobie takiego ma, czego nie mam ja?

- Jeśli nie mogę być najlepszy to lepiej będzie jak dam sobie spokój
- Darek co Ty mówisz? Przecież Mary jest Ci bliska, widać jak ważny dla niej jesteś
- Marcin nie pierwszy raz się tak poczułem

Przypłynął Statek do Małej Przystani z napisem Maniki
Asia i Jacek zeszli na ląd
- Witamy!
- To jest ta Mała Przystań? - dopytywał Jacek
- To jest to miejsce - potwierdził Marcin
-  No szczęściarzu, będziesz miał tu Chatkę! - zwrócił się do Jacka Darek
- Czy ja wiem, czy to szczęście? - zadumał się
- Nie znasz jeszcze tego miejsca, jak je poznasz, nie będziesz chciał stąd wyjeżdżać
- Morze, Słoneczko, czego chcieć więcej? - blondwłosa Asia zdjęła buty i pobiegła do morza
- Cudowna pogoda - powiedział Darek
- O takiej pogodzie to ja mógłbym mówić bez końca - Jacek skwitował z uśmiechem

Chatka Asi była już gotowa. Teraz jej właścicielka musiała dobrać wystrój wnętrza
Maniki czekała na nich przy Chatce Asi
- Witam serdecznie w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki, Asiu to Chatka dla Ciebie
- Witaj Maniki, dziękuję za Chatkę, jest piękna, myślałam, że dziś będę mogła tu zamieszkać
- Dziś będziesz nocowała w Hotelu nieopodal, w Małej Ameryce, podobnie jak Jack
- Jack?
- Jacku, będziesz sąsiadem Asi, chyba, że wolisz Apartament w Małej Ameryce
- Nie wiem, jakoś...
- Sam zdecydujesz
- A Ty gdzie mieszkasz?
- Oczywiście tu
- Jej Chatka jest niedaleko stąd, fajny ma ogród
- Właśnie jak o ogrodzie wspominasz Darku, trawa urosła
Darek spojrzał na Marcina
Marcin rozłożył ręce.

Asia dobrała kolory ścian, później wspólnie wybrali się do Małej Ameryki, by dobrać odpowiednie meble pasujące do wystroju wnętrz.

Wieczorem Maniki siedziała na tarasie. Podziwiała Zachód Słońca
- Marcin, masz dla mnie dobrą Muzę?
- Co się dzieje Mała? Oczywiście, że mam nową płytę specjaaalnie dla Ciebie - Marcin włożył płytę do odtwarzacza
- Darek był u Mary, prawda? Co Ona w sobie takiego ma, czego nie mam ja?
- Jesteście do siebie podobne
- Może fizycznie, ale przecież Ona ma w sobie coś takiego, że Darek rzuca wszystko, zostawia mnie i pędzi do niej. Chciałabym być taka jak Mary - Maniki zadumała się
- Zawsze dostajesz to czego chcesz Mała
- Nieee - Maniki uśmiechnęła się - gdyby tak było, już byłabym szczęśliwą mężatką
Marcin przytulił ją... Słuchali Muzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki