Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 6 kwietnia 2016

Szum morza zastępował słowa

- Jesteś pewna, że chcesz tam jechać? - zapytała Angelika
- Taaak, kocham to miejsce i... - Maniki dostrzegła Darka
- Do niego?
- Co? - Maniki wyrwana z zamyślenia spojrzała na Angelikę
- Widzę jak na niego patrzysz...
- To jest Darek
- Darek? Myślałam, że Michał
- Tu możesz mnie wysadzić
- Dojdziesz?
- To parę kroków, dam radę
- Jakby co dzwoń
- OK, dzięki kochana
Angelika odjechała

Darek dostrzegł Maniki
Przez dłuższą chwilę patrzył w jej stronę
Uśmiechała się... myślała, że podejdzie, liczyła na to...
Podeszła do morza
Darek zauważył, że z trudem się poruszała... podbiegł
- Jesteś
- yhm... tęskniłam
- Ja właściwie też
Maniki dłonią musnęła jego rękę...
Szum morza zastępował słowa
Wtuliła się w jego ramiona...
Znów poczuła, że jest u siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki