Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

niedziela, 10 kwietnia 2016

Moja Mała Przystań z napisem Maniki 13 maj 2008

Moja Mała Przystań z napisem Maniki 13 maj 2008  

Jest na Ziemi jedno moje takie małe miejsce
Gdzie zamieszkać może każde serce
Każdy człowiek powitany zostanie uśmiechem
Znajdzie tu schronienie
dla myśli swych i dla gestów
którymi chciałby Kogoś obdarować
Tu znajdzie przyjaciół
z którymi zawsze można pogadać
Schroni się pod parasolem
Kiedy deszcz będzie na Niego padać...
Aby się tu dostać
Wystarczy chcieć...

Przepustką do Przystani jest komentarz na blogu
                                                                       : ))))
                                                                         Zapraszam...

Ps.
Ja tu mieszkam w drewnianej Chatce
nad brzegiem morza... ; )

                                                    Miłego dnia...

                                                                       : )))

                                                                                    Maniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki