Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 16 marca 2016

Doktorek

- Co to za auto? Był już?
- Kto?
- Doktorek
- Nie, to pielęgniarka była
- A to ja Cię zbadam, gdzie boli?
- Tu i tu i caaaała noga
- To ja Cię podotykam i powiesz
- Tomaszu Mój co Cię dziś napadło?
AAAAA Przemo ratuj!
- Co mi Królewnę stresujesz?
- Ja? Jakże bym mógł, ja przecież dbam o dobro naszych... ten tego
- Ja nie jestem ten tego. Na rączki!
Przemek wziął Maniki na ręce
- Boli - jęknęła
- Ten boczek też? - zaczął ją łaskotać
- Ha ha ha
- Z jego żartów to się śmiejesz, ja też chciałem tylko abyś się śmiała
- Tomasz spoko wiesz, że Masz To - żółwik

5 komentarzy:

  1. Witaj Maniki. Dużo zdrówka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Maniki. Dużo zdrówka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie dobrze zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie napisane z humorem,a jak cos ze zdrowkiem to wszystkiego dobrego zycze pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Maniki. Zdrowych i jeszcze raz zdrowych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki