Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 1 lutego 2016

Znowu płaczesz na mój widok...

Darek wszedł do Chatki Maniki
W salonie nie paliło się światło
Jedynie płomień z kominka jedynie oświetlał dywan
na który leżała jak kłoda
Spojrzała w stronę drzwi gdy poczuła powiew chłodnego powietrza
- Cześć
- Cześć Darku
- Podoba mi się ten utwór
- Shawn Mendes
- Możliwe
- Tak to on
Maniki podniosła się i zgasiła światło, które Darek dopiero co zapalił
- Kolacja? Może naleśniki?
Maniki przecząco pokiwała głową
Swe czoło oparła o jego klatkę piersiową
Wiedział, że to nie wróży niczego dobrego
- Będzie dobrze - poklepał ją lekko po plecach
- W skrzynce znalazłam awizo, polecony z Sądu, jutro odbiorę
Objął ją
Po chwili z jej oczu popłynęły łzy
- Emocje - wyszeptała
- Już ja Cię zrelaksuję
Uśmiechnęła się gdy ocierał jej łzy
- Maniki
- No?
- Znowu płaczesz na mój widok, zaczynam się przyzwyczajać
- Kocham Cię - pomyślała... a powiedziała głośno - Przyyytul...
Tulił ją do siebie
Do odtwarzacza załadował płytę, którą przyniósł na wieczór

2 komentarze:

  1. Witaj Maniki. W naszym życiu, spotykamy się nie tylko z jego dobrodziejstwami, ale również jego ich przeciwieństwem. Podejmujemy decyzje i przynajmniej starajmy się być wobec nich konsekwentni.Nie zawsze się to udaje. Jednak, kiedy masz przy sobie kogoś, kto potrafi to zrozumieć, własnie to? To jest cenne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciepla chwila,fajnie opisana,czytalam z usmiechem
    pozdrawiam serdecznie ulka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki