Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 1 grudnia 2015

Ktoś "życzliwy"

- Wypoczęta?
- Wymęczona
- Co się stało?
- Martwię się o przyjaciółkę... zmieniła się
Poczułam się jak persona non grata...
- Przykro mi
- Tak bardzo mi zależy na niej, na ich szczęściu...
Ale niewiele mogę dopomóc... Bo jak ktoś nie chce zrozumieć... nie słucha...
Ona się zapętla w oskarżeniach... nakręca się, albo Ktoś "życzliwy" ją nakręca
A ja uważam, że oskarżenia nie mają uzasadnienia... owszem zazdrość wchodzi w grę...
Czy to oznacza brak zaufania?
- Zazdrość czy oznacza brak zaufania?
- Czy to całe jej zachowanie to brak zaufania do kochanej osoby, do partnera?
- Możliwe
- Obojgu zależy na tym samym, oboje chcą mieć dziecko, to dziecko może ich scalić
Oboje się bardzo kochają, to widać, czuć...
- O co ona go oskarża?
- O zdradę, a On tego nie zrobił, głowę za niego daję
Odnowił znajomość z przyjaciółką, tylko dla niej to problem, bo ukrył ten fakt przed nią.
Popełnił błąd, zgadzam się, powinien jej powiedzieć. Nie zrobił tego, bo obawiał się awantury.
Zawsze ją traktował jak przyjaciółkę, szkopuł w tym, że ta przyjaciółka powiedziała, że go kocha.
Przecież można kochać przyjaciela, ja też kocham swoich przyjaciół
- Mnie też?
- Ha ha ha no pewnie Darku - Maniki ucałowała go w policzek
Przytuliła się do niego
Z głośników sączyła się RMFowa Muza 
- Ten utwór kojarzy mi się z Tobą
- Serio? Czemu?
- No wiesz... kąpiel w morzu z nią... jak w Twojej Przystani
- Możesz mieszkać z nią... u mnie...
- Nie zamieniłbym tych paru dni,
za żaden skarb, za nic
- Była przy mnie nie myślałem
o kłopotach wcale
to były najpiękniejsze chwile,
nie zapomnę ich, nigdy.
Darek delikatnie ucałował Maniki w policzek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki