Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

sobota, 5 grudnia 2015

Jest na Ziemi jedno Moje Małe Miejsce

- Jest na Ziemi jedno Moje Małe Miejsce - myślała
Weszli do Chatki Darka
Przyklęknął na jedno kolano i wsunął płytę do odtwarzacza...
Maniki spojrzała na Darka
Powoli zdjął jej kurtkę...
Stała nieruchomo
- Kochasz to Miejsce
- Czytasz w moich myślach... - szepnęła, rzucił jej kurtkę na fotel
- Znam Twoje pragnienia
- Niesie taaaam... gdzie jaaaa do ostatniej Przystani dobiłam, wysiadam, zostaję
- Ładne Słóneczko
- Pięknie w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
- Nie zamieniłbym tego miejsca... na nic...
Maniki się uśmiechnęła
- Tu jest zupełnie inaczej...
- Jak na jakiejś wyspie
- Wyspie?
- Jak tam gdzie kłopotów nie ma wcale
- Gdzie Ty i ja... - odwróciła się placami do Darka i spoglądała na morze
Podszedł, stanął za jej plecami...
- Nie mogę Ci wiele dać... - zanucił
Odwrócił ją do siebie... wzruszyła się...
Pocałował policzek po  którym spływała łza
- Jestem... będę...
- yhm... - przytaknęła, tulił ją do siebie
- Jak Przyjaciel...
- Jak Ty...
- Jak Ja...
Kolejny utwór sączył się z głośników
- I can be your hero, baby - zanucił
Jego włosy przemykały między jej palcami
Zmrużył oczy... wyciągnął się jak kot... puścił oczko
I znów się uśmiechnęła
Wyciągnął po nią ręce
Tulił ją do siebie...
I nie ważne, że za oknami deszcz, że Zima nastała
Liczyło się tylko to co tu i teraz

1 komentarz:

  1. Witaj!

    Bardzo podoba mi się w jaki sposób piszesz.

    Otóż to, w domu właśnie tak mówimy jak czytamy czy oglądamy jakieś relacje dotyczące znęcania się nad zwierzętami. Jaka jest taka postać dla zwierzaków, taka i dla ludzi, nie ma innej opcji raczej.

    ZOK to zaburzenia obsesyjno-kompulsywne zwane dawniej nerwicą natręctw.

    Dziękuję za miłą wizytę. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki