Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 23 grudnia 2015

Choinka

W Małej Przystani z napisem Maniki zmierzch
Wszyscy zebrali się tuż przy Wielkiej Sali
w miejscu gdzie co roku ustawiana jest Choinka

Bogdan trzymał w ręku pudełko z karteczkami
tuż przy nim stała Basia i podawała chętnym choinkowe bombki

- Witam serdecznie Mieszkańców Naszej Małej Przystani z napisem Maniki
i Małej Ameryki, a także przybyłych gości - mówił Bogdan do zgromadzonych
Zebrani przy Choince przystanęli, by go posłuchać
- W tym roku mamy możliwość by na karteczce napisać życzenia, marzenia...
następnie karteczkę wsunąć do wybranej bombki choinkowej i zawiesić ją w dowolnym miejscu
Maniki wybrała bombkę w niebieskim kolorze
- Wiedziałem, że wybierzesz niebieską - powiedział Michał
- To mój ulubiony kolor, w tym roku u siebie mam niebieściutką Choinkę, córką ją dekorowała,
wie, że niebieski to mój ulubiony kolor - uśmiechnęła się Maniki, zapisała na kartce parę słów
i wsunęła je do bombki...
Astronom przytrzymywał  drabinę na którą się wspięła by zawiesić życzeniową bombkę
- Maniki
- Tak?
- A kto będzie te marzenia, życzenia spełniał
- No jak to kto? - Maniki dotknęła stopami podłoża - Mikołaj
Uśmiechnęła się

- Chcesz podziwiać gwiazdy? - zapytał Astronom
- Jasne!
- Idziemy na nogach czy wybieramy moto?
- yyyy Moto! - wykrzyknęła pełna entuzjazmu Maniki
Astronom chwilę porozmawiał z Przemkiem
- Mamy Moto
- Super! Tylko na chwilkę muszę wstąpić do Chatki, mam coś dla Ciebie
- Pamiętałaś?
- Zawsze pamiętam
- Dasz mi jak będziemy u mnie
- Dobra

Sunęli poprzez Przystań aż do Małej Ameryki
Wjechali windą na najwyższe piętro wieżowca
Maniki złożyła Astronomowi życzenia i wręczyła mu szampana
Michał sięgnął po kieliszki
- Zostaw go na Sylwestra
- Dobrze, w takim razie proponuję lampkę wina
Usiedli w fotelach
- Ja też mam coś dla Ciebie
- Tak?
- Zobacz
- Łaaaa Super! Moi kochani RMFowcy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki