Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

czwartek, 29 października 2015

Wirowała w powietrzu niczym ptak

- Dzień dobry Królewna, Ty już nie śpisz?
- Witaj Przemusiu, spałam
Z głośników sączyła się Muzyka
- A wyspana? Długo tuliłaś się w ramionach Morfeusza?
Maniki zaśmiała się
- Mów
- Prawie godzinkę
- Ty wiesz, że ja mu przemówię, jak będzie Ci tak te noce zarywał
- Ale było miło
- Zawsze jest miło za pierwszym razem, za drugim, za kolejnym, ale potem
- Powiem Ci jak będę chciała abyś mnie przed nim chronił
Teraz dopiero się poznajemy, trudno nam rozmawiać krócej
każde z nas mówi więcej i więcej
- A On pewnie chce więcej i więcej - Przemek pokiwał głową
- Dlaczego tak mówisz Przemku?
- Wiem jak to wszystko się zaczyna, jestem Facetem
ale wiesz każdy z nas z tyłu głowy ma taką tabliczkę z napisem...
- Można ten napis zmienić
Przemek pokiwał przecząco głową
- Napisu nie, ale można powstrzymać...
Ach chodź już, czas wstawać
Przemek delikatnie odkrył kołderkę i wziął ją na ręce...
Wirowała w powietrzu niczym ptak...


1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Czasami nocą, można również śnić na jawie:) Wiem, że masz głowę na karku i niech tam pozostanie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki