Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 27 października 2015

Jak chcesz posłuchać męskiego głosu włącz sobie Radio

- O! Już jesteś! - Maniki wchodząc do salonu zauważyła Darka
- Jestem, jestem, tylko Ciebie tu nie ma,
ciągle
- A wiesz, dziś jak rozmawiałam z Wodniczką powiedziała jedno mądre zdanie
- Tak? Jakie?
- Jak chcesz posłuchać męskiego głosu to włącz sobie Radio,
przynajmniej wiesz kogo słuchasz
- I tak zrobiłaś?
Maniki potakująco pokiwała głową
- I kogo usłyszałaś?
- Bogdana - powiedziała z uśmiechem na ustach
- Chodź tu do mnie, moja kochana
Maniki usiadła na kanapie, tuż obok Darka
Objął ją dłonią
Spojrzeli sobie w oczy... Maniki go pocałowała
- Zapomnij się i tańcz - wyszeptał podając jej rękę
Z głośników sączyła się muzyka
- A wiesz, że Adelka...
Maniki przyłożyła palec do jego ust
- Ciii... wiem, że Twoja Adelka... - objęła go za szyję
Darek uniósł ją lekko w górę
Jej włosy muskały jego twarz
- Te twoje kudły
- Przecież to lubisz Darku
Uśmiechnął się
- Uduszę Małpicę!

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Nie ma jak radio:) Póki jeszcze, nie zostałaś uduszona. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki