Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 8 września 2015

Zmiana

Maniki spojrzała za okno
Deszcz padał od kilku godzin
Pomimo tego wybrała się na krótki spacer
Krótki, bo zakończyła go w Chatce Darka

- Cześć Siostra, co tam?
- Jutro zaczynam w nowym miejscu
- Ach tak, zjesz coś?
- Co Ty? Niczego nie przełknę! Denerwuję się
- Bo?
- No wiesz jak to jest? Nowe miejsce, nowi ludzie
Maniki usiadła na kanapie obok Darka
- Zimno Ci? Cała dygoczesz
- Mówiłam Ci, że się denerwuję
- No to...
- Co?
- Oderwij się od rzeczywistości... na chwilę
Maniki uśmiechnęła się
Darek podszedł do odtwarzacza i włączył płytę
- He he
- Lecę bo chcę... - zanucił
Usiadł przy niej, objął ją
- I jak?
Maniki spojrzała na niego
- Bo chcę... - zamknęła oczy
- Jutro coś pysznego Ci ugotuję i jak wrócisz...
Maniki podniosła się
- A czy mogłaby to nie być dynówka?
- A co masz przeciwko?
- Nie wiem czego się po niej spodziewać
- Aaaaa tu Cię mam!
- No cooo? Dosyć już mam tych zmian,
sypią się na mnie w ostatnim czasie,
zupełnie niechciane...
- No to w takim razie coś co lubisz
- Zgadnij co wolę
- Lasagne
- Hm... jednak mnie znasz...
- No ba! Znam Cię już na wylot
Maniki pokręciła przecząco głową
- No może nie na wylot,
ale nie masz przede mną tajemnic
- To Fakt
Darek znów ją objął...
- Zaczekaj, aż zasnę
- yhm...
Maniki wtulona w jego ramiona zasypiała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki