Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 15 września 2015

Dyniówka

Maniki jak gdyby nigdy nic weszła do Chatki Darka
- Przyszłam na Lasagne
- Dziiiisiaj?
- No wiem, że mnie nie było trochę, ale już jestem!
- Zjadłem
- Ach... mogłeś zostawić troszkę
Głodna jestem
- Mam dyniówkę!
- yyyy
Darek poszedł do kuchni
po chwili podsunął miseczkę pod jej nos
- Ładny ma kolor, no i pachnie...
Darek nabrał odrobinę na łyżkę
- Za mamusię
Maniki odsunęła głowę w bok
- Za tatusia
- No nie wiem - znów głowę przekręciła
- Za mnie
Maniki zamknęła oczy
- Am - otworzyła usta
Darek zaczął ją powoli karmić
- Jeszcze...
- Zjadłaś
- Jeszcze chcę!
Darek potargał jej włosy
- No widzisz nie tak straszne jest to co nieznane...
Maniki westchnęła
Darek włączył płytę
Wtulona w jego ramiona odpoczywała...

2 komentarze:

  1. Witaj Maniki. W końcu się przeniosłam. Podaje swój nowy adres bloga. Bez twoich opowieści, to już by nie było to samo. http://pkotwica.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki